In mod normal livrarea comenzii se face direct la dvs. acasa in termen de 1-7 zile lucratoare.
Sunt anumite produse care vin din depozitul furnizorului sau anumite produse care sunt croite de catre noi, iar termenul de livrare poate ajunge pana la 7 zile lucratoare.
In momentul in care predam comanda catre firma de curierat veti primi email de confirmare (verificati si casuta SPAM/JUNK), iar in urmatoarele zile lucratoare (exceptand weekend-ul) curierul va livra comanda, cu telefon in prealabil.
Dar in perioadele aglomerate intre lunile septembrie - decembrie perioada de livrare poate fi intre 2-10 zile lucratoare.
Comenzile din afara Romaniei se livreaza intre 2-10 zile lucratoare.
In cazul in care doriti sa faceti modificari ale comenzilor dvs. cum ar fi metoda de plata, adresa de livrare, sau a unor produse, termenul de livrare se poate prelungi.
- Comanda va fi expediata din depozit intre 1 si 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucratoare si pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri exceptionale in care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. In aceasta situatie clientul va fi sunat de catre un operator al magazinului pentru informare si pentru oferirea unor solutii alternative.
- In fiecare zi lucratoare, curierul preia coletele din depozitul nostru pentru a le transporta in depozitul curierului de unde vor iesi spre livrare in ziua urmatoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj de confirmare a expedierii coletului (e-mailul poate intra in sectiunea de Inbox sau de Spam a e-mail-ului) dar si un SMS de confirmare a expedierii comenzii. In aceasta pagina puteti urmari statusul comenzii dvs. si statusul coletului dupa ce a intrat in posesia curierului.
- Din depozitul curierului coletele sunt expediate in toata tara. Coletele vor fi livrate in aprox. 1-3 lucratoare din momentul preluarii din depozitul magazinului.
- In dimineata zilei de livrare clientul va primi un SMS in care ii va fi comunicat intervalul orar de livrare, numarul de telefon al agentului si alte informatii despre colet. Fiecare agent curier are, zilnic, un anumit traseu de parcurs, drept pentru care, daca in locatia dvs. ajunge zilnic in jurul orei 16 el nu va putea sa isi schimbe traseul pentru a putea sa va faca livrarea la ora 9.
- La livrare, in schimbul sumei ramburs (daca este cazul) agentul curier ii va preda coletul clientului insotit de o chitanta. Clientul are obligatia sa verifice daca suma de ramburs inscrisa pe eticheta coletului este aceeasi cu suma ceruta de curier / cu suma de pe chitanta. Curierul GLS nu ofera posibilitatea de a deschide coletul la livrare inainte de plata. Pentru orice reclamatii ulterioare avem rugamintea sa luati legatura cu un operator al magazinului.